Waarom HUIS Consultancy?

Bij het ontwikkelen van een project of gebied is het van belang om aan te sluiten op de vraag van de toekomstige bewoner. Het huis, de omgeving en de prijs moeten goed zijn en daarnaast speelt de woonbeleving en sfeer een rol in de zoektocht naar een thuis. Vanaf de start van het ontwikkelingsproces tot aan de verkoop van het huis vormt de essentie van het concept, (het verhaal en de beeldvorming) de rode draad.

Een voorbeeld hiervan is de ontwikkeling van woonwijk Vroondaal. Bij aanvang is een duidelijke strategie gekozen en zijn randvoorwaarden gesteld (aan het ontwerp van de openbare ruimte en architectuur) met als doel een eenduidige wijk te ontwikkelen met een sterke identiteit. Dat is gelukt en komt ook tot uitdrukking in hoe de bewoners met elkaar een sfeervol thuis hebben gecreëerd.
 

Mijn kracht is het bedenken van een goed product of concept, ten behoeve van de afzetbaarheid van huizen, woningbouwprojecten en gebieden. Ik bedenk de (markt) strategie, analyseer de uitdagingen, implementeer de oplossing en begeleid het proces.


U kunt mij inschakelen voor advies en interim werk ten behoeve van ontwikkeling en marketing van woningbouw projecten- en gebieden.  

  • Begeleiding van (her)ontwikkelingstrajecten zowel woningbouwlocaties als gebieden
  • Stategisch advies t.b.v woningbouwlocaties & gebieden
  • Stategiebepaling van de gebiedspromotie (merkessentie en plan van aanpak)
  • Verkoop- en marketing strategie met als doel uw verkoop te bevorderen
  • Advisering prijsvorming en optimaliseren van producten
  • Opstellen van markt-en ontwikkelingsvisies PvE en VO’s
  • Maken van moodboards ten behoeve van de conceptvorming en marketing & sales

Voordelen: ik heb brede ervaring in marktonderzoek, acquisitie, ontwikkeling en verkoop bij marktleiders in het vastgoed. Inhoudelijke (markt) kennis is hierdoor sterk aanwezig en breed inzetbaar.

  • Flexibel ad interim in te schakelen
  • Breed inzetbaar met ruime ervaring
  • Betrokken, strategisch met een visie
  • Realisatiekracht & altijd het einddoel voor ogen
  • Oog voor detail & overview
  • Het product klopt (vanuit het hart ;-)