Waarom HUIS Consultancy?

Het is altijd van belang een project te ontwikkelen en te verkopen, wat aansluit bij de vraag. Het huis, de omgeving en de prijs moeten goed zijn en daarnaast speelt de woonbeleving en sfeer een rol in de zoektocht naar een thuis. We bouwen een woonwijk en een huis om een thuis te creëren. Vanaf de start van het ontwikkelingsproces tot aan de verkoop van het huis vormt de essentie van het concept, (het verhaal en de beeldvorming) de rode draad.
 

Mijn kracht is het bedenken van een goed product of concept, ten behoeve van de afzetbaarheid van huizen, woningbouwprojecten en gebieden. Ik bedenk de (markt) strategie, analyseer de uitdagingen en implementeer de oplossing.

Hierbij maak ik altijd gebruik van beelden. Beelden en moodboards zijn een krachtig middel bij het visualiseren van een concept ten behoeve van ontwikkeling, marketing en verkooptrajecten. Ik heb brede ervaring in marktonderzoek, acquisitie, ontwikkeling en verkoop bij marktleiders in het vastgoed. Inhoudelijke (markt) kennis is hierdoor sterk aanwezig en breed inzetbaar.

Voordelen
  • Flexibel en breed inzetbaar op projecten
  • Ruim 17 jaar ervaring in marktonderzoek, (concept) ontwikkeling en verkoop
  • Strategisch & met een visie
  • Realisatiekracht en altijd het einddoel voor ogen
  • Onderscheidend door visuele aanpak van projecten
socialmedia socialmedia socialmedia